16. september 2006

9. og 10. September-helga

Du skal høre mye før øra ramler av er det noen som sier....
Men muligheten er kanskje til stede nå.... For sist helg var jeg faktisk på modellfly-stevne i Notodden...
Og på bilde til høyre her, er det et lite fly litt opp til venstre for senter.. Så det er liksom et "bevis" da... I tillegg til bilde av billetten... Så jeg synes liksom jeg har vært tøff nå da...
Fant egentlig aldri ut om det var noen damer som deltok, for en av de ville seff fått min stemme (med mindre de hadde militærfly), men det virka som et bra, mannsdominert miljø...


Hadde jeg hatt alle de millionene jeg skulle ønske jeg hadde kunne jo det vært en aktuell hobby å ha da... Trur nok det ligger endel kroner i den hobbyen...(ikke millioner da vettu...)

Apropos forrige helg var jeg jo på noe annet på søndagen.. Da var jeg på Menighetskveldsmat hos Mette og Kent. Det var veldig koselig tiltak og en stor hjelp for meg i forhold til å starte opp igjen med å reise til Drammen... Alle tre ungene der i huset er jo også skjønne... Utrolig at Marte Julie er blitt så stor... men i det ligger det jo også at jeg faktisk har kjent, vært bekjent og venn med noen veldig lenge da... Jeg mener... Jeg husker jo at M. og K. bare var kjærster.... Det var stort for meg på den tida og jeg er vel kanskje ikke blitt mindre opptatt av sånne ting med åra... Har bare et litt mer nyansert forhold til det vil jeg tørre og påstå.... Hæpp og Hopp!

Ingen kommentarer: