3. november 2006

Fredag og dagis...

Jepp, Da er snø, kulde, is, glatte veier, så glatte-at-bilen-bare-sklir-av-seg-sjøl-veier, pusteproblemer, utslett og stive ledd tilbake... Ja folk og fe, nå er vintern her... Jippi sier jeg bare... (For de med litt mindre ironiske hjerner: Nei jeg mener ikke jippi, men jeg har ikke hverken lyst eller lov til å skrive de orda som egentlig passer bedre... hehe..)

Nå er jeg på dagsenteret en tur igjen... idag er egentlig en litt sånn fram og tilbake-dag... Noe hjemme, noe her, tur til legen, hjem igjen, dagis igjen, ut å hente sambo, hjem igjen... ja du ser kanskje tegninga... Litt oppstykka og urolig... Men det er vel egentlig bare et fysisk "bevis" på at jeg har det litt urolig oppi hue mitt om dagen...

Nå skal det også sies at når morgenen inneholder bl.a det at brannalarmen med den forferdligste lyden i verden står på nærmere et kvarter før klokka har blitt særlig mer enn seks på morran.... det takler jeg virkelig ikke... Og jeg freaker jo såpass ut av den alarmen at i det kvarteret satt jeg stort sett satt ute (i minus 7 grader ja...) med pysj og et pledd rundt meg og syntes egentlig litt synd på meg sjøl...
Hvem er det som lager varm mat og ikke klarer å passe på den så ikke den svir seg så tidlig på dagen?
Vel, denne gangen var det hvertfall ikke meg da...

Da har dere fått litt blabla idag også da...

Ha en god helg småtroll!!!

Ingen kommentarer: