24. august 2007

Ny høst nye muligheter....

Ja den 18. August hadde dagen kommet... Nei ikke for skolestart for den får jeg skrive om en annen dag, men konsert på Kjærra med Hanne Boel.....

Det var veldig bra!!

Utrolig nok klarte jeg å synes det. På tross av vanvittig mange folk med litt for mye flytende innabords og et oppvamingsband som muligens ikke var helt min musikkgate... (Åsmund Åmli Band...).

Før konserten begynte og mens de to oppvarmingsbandene (hehe bandene...) spilte, gikk vi litt rundt på området.... og det var egentlig veldig fint der nede...
Har alltid bare tenkt på det som en litt vanlig gård, hvor barna kan få kjøre traktor, men sånn var det ikke...

Jeg er kvinne nok til å innrømme at jeg tok feil der...
vi fant selvfølgelig fossen som er bakgrunn for navnet kjærra FOSSEpark og der var det vann som jeg var så heldig å få tatt et bilde av... kunstnerspiren slo til igjen... hehe...

Så dro Hanne Boel igang og det var bra musikk til klokka var drøyt ett... Da dro den lille dansken videre i verden og min ferd hjemover kunne begynne... men det blir neste kapittel som jeg får blogge i morra etter jeg har sovet litt....


Nattinatt!!



Ingen kommentarer: