5. oktober 2008

Forandring fryder !?!

Ja gjør de egentlig det???? Noen av mine lesere har vel sikkert som meg litt trøbbel med stadige forandringer... Men når det handler om forandringer i min blogs utforming er vel det mulig å gå videre i tenker jeg... (som i at vi må stå i det ja...)(hehe psyk.-vits)



Jeg står jo foran atskillig større forandringer enn det nå.. for nå er det bare drøyt to uker til jeg reiser opp på badet en tur... Modum-Badet ja... og må innrømme at den forandringen skulle jeg på mange måter gjerne vært uten... Men håpet er jo at det skal komme noe bra ut av det... (håpehåpehåpehåpehåpehåpe....)



Som dere sikkert allererede har observert er jeg trøtt ja så i stede for at jeg skal bare knote ned trøtte ting går jeg nå til sengs med bamsen.... Nattinatt ja!!!

Ps fikk sms idag om at julemarsipanen er kommet til butikkene så løp og kjøp!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du ringt meg??!!!Nei søren da, det har jeg ikke sett!Ti år gammel tlf...hehe,den er ikke helt på nett for å si det sånn.

Inger sa...

hei hei hei, ingen julesnop enda. jeg blir trist. og hva skjer med den ekle sneglebabyen på toppen?
jaja, jommen bra jeg er glad i deg selv om jeg er uenig i viktige saker som disse. :O

Unknown sa...

ekkel sneglebaby er for å prøve å lage egen topp.... mens når det kommer til marsipanen kalles utsagnet "løp og kjøp" ironisk utsagn for jeg HATER at jula allerede inntar butikkene!!!!!!!!!