24. juli 2011

Dagens

Bare en liten fight med meg sjøl her..
Hehe, har jo hørt det er bra og ha bilder på bloggen sin, så seff må jeg sørge for at det dukker opp ett og annet kvalitetsbilde her ;)



Har ellers hatt en rar helg... Norge har stått på hode i en historisk krisesituasjon og jeg synes inderlig synd på de menneskene som har vært med i dette, og alle de familie og venner som står rundt...
og jeg har vært syk... noe som blir forsvinnende uviktig plutselig...

Generelt sett er det veldig mye som brått blir mindre viktig, når det oppstår rystende ting. Samtidig er det en haug av små og tilsynelatende uviktige positive ting som blir mer synlige og som jeg setter større pris på enn før.

Positive ting i livet:
En god vennekrets
Foreldre, søsken, Mormor
Tantebarna mine :)
Resten av familien
Trygt og godt bosted
Campinglivets gleder
Materielt sett har jeg alt jeg trenger og mere til
Jeg har armer og bein som jevnt over lystrer ;)
mat og klær har jeg nok av
Notting hill på TV (igjen...)
Bor i et land med stor frihet til å tro, tenke og ytre det jeg ønsker

Og jeg har en pus som ruller rundt på gulvet og mjauer etter kos... så vi blogges ;)




- blogging på farten av Marianne via blogpress

Ingen kommentarer: