17. september 2011

Siste glimt av sommerblomster på bloggen i år

Ikke alle Georginene mine rekker å blomstre i år, tror jeg, Men disse har klart det hvertfall :)

En småforvilla blomst ;) Greit den er forvilla og ikke forvirra sier jeg bare ;)
Jeg var ikke klar over før jeg så disse bildene, hvor hårete enkelte blomster er... Pelargoniene mine har bestemt seg for at sommern har begynt på nytt og ser ut omtrent som de gjør når du kjøper dem i butikken på forsommer'n... Er det ikke de jeg burde ta inn om høsten... Skal de lagres i kjelle som gorginene eller noen som vet????
Denne spanske margeritten har lagt litt på seg i den ene sida.. .Stilig!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Da var alle Georginene gravd opp... sammen med Irisene og Gladiolene... Tru'kke det blir frost i natt, så om Pelargoniene fortsatt lever i morra er det dems tur til å bæres inn da ;)))