27. juni 2008

Endelig hæLj....


Ja endelig er det noen dager som beina skal være minst like mye opp som ned... Noe de har lengtet etter en stund... De neste to ukene skal jeg jobbe med de minste barna og så holder dem/vi stengt tre uker... Kan kanskje si vi nå for jeg føler at jeg begynner å regnes med... Kan navnet på alle ungene hvertfall og begynner å få en viss peiling på hvilke barn som skal være med hvilke voksne hjem... Ikke verst, om jeg kan si det sjøl... Ikke for å skryte... eller jo faktisk for å skryte litt av meg sjøl vil jeg si at jeg synes jeg er ganske flink med barn.... Sjøl om de kanskje ikke alltid er enig... Sitat: ÅÅÅÅÅh du er den slemmeste i hele barnehagen! Hehe... Litt av en attest? (Bare så det er nevnt ble det sagt fordi jeg ville at de skulle ha på seg klær nok...) Men nå er det som jeg sa hælj og jeg kan putte jobben på hylla fram til torsdag og bare gjøre sommeraktige ting som f.eks å spise is... Hmmm tror jeg vil ha varm kakao til isen i kveld... Med tanke på hvor vått og kaldt det er idag... Ha en god god hælj alle venner, familie, kjente og kjære!

1 kommentar:

Inger sa...

hælj er gudd! ;)
kidsa liker deg nok innerst inne, hvis ikke er de litt teite synes jeg..! :)