21. juni 2008

Hvem er best i TP ??

21. Juni -08 handlet alt om TP på Gamlegrendsåsen. Tre deltakere med ymse handicap stilte opp til strid. Og det var nesten så det sto om helsa mot slutten.
Siljur hadde brun kake. (hennes største handicap var hennes unge alder og tjøtte tjyne)
Widunnur hadde den grønne kaka og jeg, Mariannur hadde den gule (våre største handicap handlet vel for det meste om kleenex-boksen det forsvant mengder med tørk fra underveis, etterfulgt av vanvittig mange festlige og flaue lyder...)



Mot slutten av spillet var det veldig jevnt i teten... dette bildet ble tatt da jeg i stort hovmod som fort kunne stå for fall plasserte mitt siste kakestykke. På tross av hvor gode vi anser oss selv for å være i nettopp TP er det sjelden vi har utholdenhet til å spille så lenge at noen faktisk vinner...
Men idag ga vi oss ikke... (Den som gir seg er en dritt...)
Det skal vel til Siljur og Widunnurs forsvar her sies at de var ganske snille med meg i valg av kategori på midtfeltkortet, for de valgte ikke sport og fritid den andre gangen jeg traff midten... Det var et 4'er spørsmål = middels vanskelig og jeg må innrømme jeg var spent.... Men dette bildet sier vel det meste...


Jeg klarte det!!

HURRA FOR MARIANNUR !!!!!

3 kommentarer:

Inger sa...

gratulerur! :p
men oi, er det en svært avansert tp? den var vaffal annerledes..! hiih

Unknown sa...

hehe... Ja terningen bestemmer vansklighetsgraden også er det en ekstra bane rundt som du flytter en figur om du svarer rett og da kan du flytte andre eller utfordre på kakespørsmålet dems eller sånt litt avhenig av hvor på brettet den er... hirrhirr... vi er kompliserte...

Anonym sa...

flaks bare ;P

Silje