11. desember 2008

Mulig at mange vil si nå: " Det der hadde ikke jeg giddi å gjort"

Hmmm ja er det nå mulig sier jeg bare... Dette året her har vært rimelig kaotisk på helsefronten... Det dere ser her er mitt blå kne.. Med en viss andel vann inni... Egentlig litt festlig at dem kaller det det... for det er jo ikke vann... men en slags leddvæske og det kjennes jo rimelig merkelig ut og over hode ikke hva man forbinder med vann... mer sånn som hmmm ja komisk at denne sammenligningen kommer fra meg men det kjennes litt som det følelsen man får når en tygger i et mjølent eple.Og her er de krykkene jeg har støttet meg på i to dager nå... grrr.... Det å da skulle være på institusjon med så sinnsyke mengder fremmede folk som da plutselig føler det er greit å spørre hva jeg har gjort er ganske enkelt enerverende og jeg gleder meg til krykkene kan kastes i morra (håper jeg...)
Bare så dere skal slippe å lure så lenge på hva det er jeg vil advare mot idag kan jeg si det: Gå aldri med våte bein på flisegulv uten at du er 100% sikker på at du holder deg oppreist!!! Da er dere herved advart...

4 kommentarer:

Muldra sa...

Au! Sånne flislagte gulv er jo rene dødsfeller og hører ikke sammen med våte bein...
God bedring!

Inger sa...

Au! :O
Jeg har også mel i foten, men skjønner ikke hvorfor.. Rare greier.
God bedring og lykke til med videre Bambiaktiviteter..! :p

Unknown sa...

må jo bare si at jeg håper mine bambi/donald-tendenser snart kunne stoppe og jeg klarte å holde meg oppreist på flate ryddige gulv og visste at trappa var lenger når jeg trodde jeg var helt nede.. Hmmm det er visst noen smarte forklaringer på min snubling rundt i verden om dagen men jeg er lei... Ønsker dere alle en god og rolig adventstid! Klem

Unknown sa...

takk for omtanken og kommentarene forresten! :)