27. desember 2008

Tusen takk og Hurra!!


Ja Hurra!! Marianne fikk GPS til jul!!
Og jeg fikk mye annet fint også så tusen takk alle glade givere!!
Jeg er hvertfall glad... og det er vel nå jeg burde vært voksen og sagt at det er ikke pakker jula handler om...
og det kan jeg jo være enig i, med jeg synes det er morro både og få og ikke minst gi pakker..

Jeg digger tanken på når folk åpner pakkene fra meg og smiler... ja for jeg tror folk blir glad for det de får sjøl om vi seff er voksne hele hurven snart...
Jaja noen av vårs har jo begynt å poppe unger da så nå er det glitrende barneøyne som er julas høydepunkt.

Vi hadde besøk lille julaften av Anne og gutta, og Sivert fikk åpne sine gaver da, for å fordele godene litt... og han vant jo mitt hjerte helt da han åpnet gaven som var en pingvingenser... For han ble akutt gira å ropte ut: PINGVIN!! med verdens største smil om munnen... Da smelta jeg selvfølgelig.. (jeg fikk forresten noe som bare må være verdens kuleste bag... en pingvinbag med bein, loffer og nebb som piper... hehe Tusen Takk!)

Ønsker dere alle en fortsatt god jul!!

Ingen kommentarer: