23. januar 2010

Kikki Katta

Ja bildene har en bobob kvalitet fordi dem er tatt med mobilkamera... men til å være tatt med et mobilkamera er de jo ganske bra... hehe :)

Maya Therese og Kikki Katta koser seg masse sammen :)

Og Kikki kan det å kose seg i lenestolen også :) Etter hu fikk flytte inn i stua for ikke å bli ensom, har hu vist seg å være en skikkelig livsnyter... Sover gjerne i stolen mesteparten av dagen/kvelden :)

Her har hu fått låne det nye halskjedet til Maya Therese :)

Også har jeg endelig fått knipset noen bilder av Kikki mens hu driver med yndlingshobbyen sin ;) Vindusshopping.. -eller vindusjakting om du vil :) Og det er ekstra morro for henne da jeg setter vinduet litt opp så hu også hører lydene til fævvlane hu jakter på... Idag var det en flokk med nøtteskriker som var fristelsene...

Men det blei med å se på dem... Leeeeenge... så til slutt måtte jeg få igjen vinduet, for sjøl om jeg hadde dyne, blei det kaldt...

Ønsker dere alle en fabelbra dag :)

2 kommentarer:

Inger sa...

http://www.dagbladet.no/2009/12/05/nyheter/dyrenes_nyheter/katt/9372509/
"21,6 prosent av tida: Titte ut av vinduet"
:)

Unknown sa...

Hehe de tallene overraska meg ltt faktisk... Trudde hu sov mer da jeg ikke var hjemme ;) :)