16. januar 2010

Ulv i Sandsvær?


Ja nå er det ganske spennende å bo her ute i skogen... Men jeg er vel ikke 100% sikker enda på at det var en ulv, men 99,5% er ganske bra :) Hehe vi så en merkelig hund på torsdag og snakka sammen om at den var fryktelig lik en ulv... og ja det hadde tatt seg ut om vi hadde hatt ulv utti hutti... og lagde masse morsomme tanker av det også tenkte vi ikke mer på det... før idag hvor det viste seg at alle menneskene som hadde vært her på onsdag faktisk kikka etter en ulv... Så nå har vi vært ute å vist viltmannen hvor vi så den, så er han ute i finværet og ser etter skikkelige spor ;)
Må jo si at om det faktisk var en ulv vi så, føler jeg meg en liten smule snytt som ikke trodde på det mens vi var i møte med den... Hehe men stilig er det okke som...
Det morsomste av alt, er at det skremmer meg over hode ikke. Jeg er mer der at jeg gjerne skulle lagt ut litt matrester og lagd tamulv på Åsmundrud... Men stakkar Kikki da... hehe

4 kommentarer:

Unknown sa...

eller om det var på tirsdag de var her.... husker ikke dissa dagene... Det har gått litt i ett her ;)

Steinar sa...

Utrolig tøfft da! Fine bilder også... Bør ikke være så vanskelig for folk som kan det og se om det er ulv eller ikke ut fra de bildene.

Steinar sa...

Oki... Kanskje jeg er litt dum. Når jeg ser nærmere ser jeg at det mest sannsynlig bare er illustrasjonsfoto:) Litt lite snø kankje;)

Unknown sa...

Hehe ja det er illustrasjonsfoto... men bildene her har jeg faktisk tatt sjøl da... i sommer, da vi var i Kristiansand :)Og ja det er helt klart ulver på bildene ;) Vi har mye mer snø og det er vel kanskje derfor ulven finner på å hoppe ut i veien ;)