3. mai 2016

Kjære deg som var et sekund unna å drepe meg....

Dvs kjære... Finnes ikke mye kjært med deg akkurat nå hvertfall og jeg håper sjåføren ikke er noen jeg kjenner....

Du synes helt klart at noe var mer spennende enn å konsentrere seg om å kjøre bil...

Du synes det var mer viktig enn å holde bilen på riktig side av veien....

Du syes det var viktigere enn å komme uskadet fram til målet....

Om ikke jeg hadde stått på bremsen, ville vi sannsynlig begge to hvertfall vært hardt skadet og mulig ikke lenger vandra rundt på planeten....

Syns du at det du holdt på med i tillegg til å styre bilen, var viktigere enn det?

Vi møttes ved Voldenbrua ca 13.25 i mitt kjørefelt, Du kjørte en sølvgrå eldre Peugeot eller Citroen og du skal være sabla glad for at jeg ikke hadde kamera på dashbordet, for da ville du allerede vært anmeldt....

Jeg håper du har fått deg en gvekker som forfølger deg hele resten av ditt bilførerliv!!! At du for alltid skal huske hvor lite som skal til før du skjener ut av kjørebanen din og hvor forbaska heldig du er som ikke er årsak til at dette ble min siste dag....

Ja jeg er prega!!! og mer enn kjære deg, vil jeg heller si: Du, din dritt, skjerp deg!!!!!!!
Illustrasjonsfoto ja...

Ingen kommentarer: