22. februar 2009

Det berømte fugletreet


Ja igår var jeg nok en gang ganske forbanna på hele snøen, men jeg må jo inrømme at når sola skinner idag er det ganske fint med litt ny hvit snø igjen...
Men idag var det også en annen ting som måtte gjøres igjen... base meg vei bort til fugletreet med mere mat... Og der kom ulempene med ny snø fort til syne igjen.... så nok en gang kommer jeg inn og er våt og kald helt opp til "det hemmelige stedet"

Tok også noen bilder med det samme jeg var ute da, så her kommer det litt inntrykk av hva som forgår ute på en godværsdag...

Lurer noen ganger på, når det snør og er ekkelt vær i over en uke og sånn, hvor egentlig alle fuglene er... for de bygger jo ikke reir til vinteren...og de kommer jo heller ikke til treet for å spise...

Er egentlig litt bekymra for dem jeg hvis det er dritvær alt for lenge...kan vel kanskje ikke invitere alle inn heller for jeg kan jo ikke fuglsk... Hehe, nærmere å være hønemor kommer jeg vel ikke..hehe..

Ingen kommentarer: