21. februar 2009

Jeg HATER menn!!


Kanskje jeg skal være litt mindre generaliserende her... Jeg hater menn som skal komme her å brøyte, men som ikke kommer før man har nervene i helspenn for å kjøre inn eller ut av gården...
Også hater jeg menn som med den største selvfølgelighet parkerer bilen sin i noen andres gårdsplass, sånn at når den brøytemannen endelig skulle finne det for godt å komme, får han ikke brøyta hele plassen så jeg må ut igjen med sørlands-skuffa...
AAAAAUUUUU!!!!!
Armene mine er så vonde etter forrige økt... For nå er seff de siste 20 cm som har kommet drit tunge... (0-graders-snø...

Egentlig er det vel sånn at jeg med utsagnet mitt om menn må moderere meg helt ned til at det egentlig ikke er menn jeg hater, men snøen...
For JEG HATER SNØ!!!!
LA DET BLI SOMMER SNART, VÆR SÅ SNILL!!!
Noen som har en trylleformel til meg her....??

2 kommentarer:

Kristin, sa...

Har ingen trylleformel for hverken menn eller snø..men har empati når det gjelder snøen! jeg blei dritredd bare av et lite snøras på huset i går, jeg hylte av redsel og så på billetter til sommer-land. Snøen var fin i januar, syns jeg. Ha en god dag!

Unknown sa...

hehe... Hvorfor sommerlandland og ikke heller ta en tur til Afrika....? Er det ikke rundt disse tider du pleier reise fra hele snømaset...