22. februar 2009

Jeg ville også lage sånn Navnlistedings

Inspirert av lillesoppen og hennes samboer... Her er min liste:

1. Hva er navnet ditt: Marianne
2. Ord på fire bokstaver: Matt... (for de som var inne her før jeg så at det sto fire bokstaver der... vil jeg bare si at jeg vet Matlei har flere enn fire bokstaver... synet skulka bare litt...)
3. Guttenavn: Martin, Mats og lille Morten minstemann
4. Jentenavn: Maren, Marte, Mona, Milly, Mina
5. Et yrke: Manufakturforhandler
6. Farge: Mosegrønn
7. Noe du har på deg: Maskeringstape da jeg sminker meg… tulla… Munkejakke
8. Mat: Moussaka
9. Noe på badet: Møbler (jeg har faktisk ute-møblene mine på badet i vinter)
10. Et sted: Madeira
11. Grunn til å komme for seint: Memory-problemer
12. Noe du roper: Maya, Husk reflexvesten!!
13. Filmtittel: Madagaskar
14. Noe du kan drikke: Martini (kan jeg drikke det egentlig? Hva er det lagd av?)
15. En musikkgruppe: Madrugada
16. Et dyr: Moskusokse (Tygg litt på den du Kristin)
17. Gatenavn: Madam Poppesvei
18. Bilmerke: Masarati
19. Sangtittel: Mitt liv - Den til Kate Guldbrandsen ja... tenk at det var den som skulle ramle ned i hue på meg når det finnes tusenvis av sanger som begynner på M. Mmmm-Mmmm-Mmmm-Mmmm for eksempel med Smashing Pumpkins...
20. Et verb: Mikse (krem til fastelavensbollene jeg har bakt i dag

Ingen kommentarer: