7. november 2006

Dagis igjen...

Herre min hatt, er det mulig? Jeg har blitt en ganske trofast bruker av dagsenteret igjen... Ikke nødvendigvis lenge av gangen og sånt, men jeg er stort sett innom på de dagene det er åpent... vel å merke de dagene det er åpent her OG personale til stede...

Nå er det like før jeg skal til Aurland og er litt stressa i forhold til det, men enkelte av de som jobber rundt meg er desverre med å hyper det opp litt, så idag har jeg måttet si ifra om det... For om de driver sånn og det plutselig sier stopp, blir nedturen så mye større... Men jeg vil... Og jeg skal!! Frisk som en fisk skal jeg være og ALT BLIR BRA!!!

Kos dere i finværet!!!

1 kommentar:

Inger sa...

det går så fint skal du se! vi klarer brasene eller hva det nå heter.. om ikke det går knirkefritt så kommer du deg nok gjennom helt okidoki! :D
snakkes storesopp