1. november 2006

God ettermiddag alle!!

Yes da,

Her er da bilde av min nye bolig... men den så jo reint trivlig ut på bilde i forhold til hva den så ut i virkeligheten.... Men hva gjør en BLOKK midt inni heiteste granskauen... (Alle dere som er fra Kvelde og evt tilfeldigvis er innom sida mi må unnskylde meg....)

Der er det virkelig plass nok å ta av og så velger de å sette opp en blokk som mer ligna på noe som kunne vært bygd i østeuropa... eller sånn som jeg husker bilder fra de bygningene.. sikkert funnet ut at det går an å bygge pent der også snart...
Nei, det er en en fleip jeg skal IKKE flytte dit, men det var en genial idè å bruke en regn/snø-fylt lørdag til å finne ut om kvelde egentlig har noe å by på... Det de faktisk har, er en barnehage med navnet "Huskestua". ( Går ut ifra at det var en barnehage hvertfall) Ganske genialt navn...Om noen er ytteligere interessert i det stedet har de muligens en nettside som man kan søke opp.... Det var i hvertfall en veldig koselig dag, så vi sier takk for turen!!

Kan hende du som leser føler at det her er litt pjattedag, og da har du egentlig ganske rett i den tanken... for jeg prøver å fokusere på positive og fysiske ting som hus, biler, båter, blomster, bier og andre dyr... Apropos dyr, her er Gråggy!!
(fin overgang?)
Det er jo da katten til Inger, som villig stilte opp på en fotosession på betingelse at vi skulle sende en hilsen til Inger på sida her.... Så da sier vi: Heia Inger!!!

Og hei til dere andre som har lest!!
Vi snakkes!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tenkte egentlig å legge ut den ene linken jeg fant til noe i kvelde, men det var så mange at de interesserte får søke sjøl...

Anonym sa...

Å, guri malla, nå klarte du nesten å lure meg et lite øyeblikk - trudde nesten du skulle flytte *rødme* Blei sannelig en smule forfjamsa nå ja, hehe.
Skikkelig bra blogg du har, syns jeg :-) Har lest masse i den.

Unknown sa...

Veldig koselig at du stikker innom sida mi Ingunn!! Ønsker deg en god dag!!