12. november 2006

Hilsen fra Aurland

Er nå i Aurland ja.. igår var den store dagen til Lille Sivert... Her er et bilde av han og siden et eller annet er fryktelig rart med den her sida nå blir det litt merkelig lay out på dagens innlegg... Det bilde som nå da sannsynligvis blir liggende først er da det siste... litt bibelsk over et... de første skal bli de siste og sånt... Er vel litt prega.... neida..
Men poenget er: det er fra i dag morges. Jeg lånte lillegutten i et par timer mens foreldrene fikk seg litt velfortjent søvn... Dagen igår var veldig koselig med mye som skjedde og mange mennesker hele tida...
så vi var nok litt slitene alles sammen når kvelden kom igår... og det er jo vikelig ikke ofte jeg sovner i så god tid før spøkelsestiden... Men her er vi da to skikkelige morratryner...

Så var det hovedpoenget med reisen opp hit da... Siverten skulle jo bli døpt.
Og det var ganske spesielt og veldig fint.... Vi var i Noregs minste stavkyrkje i Undredal og vi fylte den stort sett opp... Ikke det at det skal mange til for å få det til, men hvertfall festlig var det...

Jeg fikk jo som kjent lov til å være fadder sammen med noen andre flotte mennesker og vi var nok en stolt og tidevis veldig rørt gjeng som var samla der... Klarte ganske bra å holde tårer og sånt unna, men når Hilde og Ole til slutt skulle synge en av mine yndlingssanger: Det er makt i de foldede hender, ja da brast en viss demning...

Klarte å ta meg inn igjen da heheh så jeg ødla ikke noe...
Etterpå var vi på party på bedehuset i Aurland. Rolig og casual nok til at de fleste så ut til å trives...

Anne, Petter, Sivert og dere andre: TUSEN TAKK for en bra dag sammen med dere!!
Jeg blir jo på vestsiden av de store fjellene litt lenger så det er mulig det kommer litt mer etterhvert... Ha en flott uke folk og røvere!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Leter etter de fine bildene - som altså kanskje lå i feil rekkefølge - men finner ikke noe....?
Prøv igjen!