25. november 2008

Min Julegaveønskeliste 2008

(Denne legges ut for at jeg skal være sikker på at hele min fantastiske familie kan se den da jeg ikke har peilig på hvilke av de nesten 1000 e-post adressene jeg har på dem de bruker... Men nå finnes ingen unnskyldninger... hehe...)

Hjemmelagde ting fulle av omtanke

PC-Veske

Duker

Bagasjeromorganisator (En smart ting til å putte bak i bilen som deler opp bagasjerommet mitt i flere mindre rom.. mer system - mindre rot)

Sykkelstativ til takgrinda

Sommerdekk dvs si stipend til det...
Og da har bilen fått kommet med sine behov…

Salongbord min 52 cm høyt og samme treverket som godstolen min... hehe...

"Magda" sammenleggbar gjesteseng (jysk)

Leaves gulvteppe (Jysk)

DVD/VHS-spiller med opptaksmuligheter

Gavekort på IKEA, Jysk eller Elkjøp gjør også en god nytte her ser jeg…

Selvoppblåsbart liggeunderlag

Pingvinting

Tomme store fotoalbum til å lime inn bilder i...

Ingen kommentarer: