11. februar 2009

Benjamin!!

Har fått noen bilder av den lille hjerteknuseren som jeg gjerne vil få dele med dere venner og familie. Er han ikke søt kanskje... hehe tror det på noen måter er greit for Steinar og Hege-Marie at jeg bor litt unna så de rekker bli kjent med gutten si sjøl også...

Men jeg trodde vel nesten ikke sånne småttiser klarte å smile, men det var vel en myte som denne lille myth-buster'n busta

Her er noe jeg hvertfall aldri har fått se før som jeg synes var veldig fantastisk! Når jeg så denne handa så tenkte jeg på ironien i at vi kaller det for mormor-hud når vi har bada lenge..

Og apropos bad

Til slutt et bilde av mor og sønn her.

Jeg blir nok en gang veldig slått av hvor fantastisk skaperverket er... Og det faktum at det vokser helt fullstendige mennesker inne i mammaene sine... De kommer liksom ut og har alle de samme tinga som meg (ja sett bort i fra kjønnsmessige forskjeller da) bare i bittesmått format... Om ikke det er tøft så vet ikke jeg... hehe.. Og Benjamin har fått en god dose Pingvinrekvisitter så der er alt perfekt... hehe.. Nei nå blir det litt tøv her fra Tanta som egentlig bare ville vært mye tøffere og bare kunne satt meg på et tog til Bergen... Da tror jeg akutt helbredelse er det eneste rette...Gleder meg til å bli kjent med deg kjakan!! Smasker nå så kraftig at jeg tror det rekker fram til deg SMASK!!

3 kommentarer:

Marika C. Hetland sa...

Så skjønn han er, Marianne! Du må hilse masse til de stolte foreldrene og gratulere!

Unknown sa...

takk! :) håper foreldrene hans er innom siden her og ser kommentaren din.... Synes det er så morro at dere også skal ha en liten en... Håper du får noen gode siste mnd. Og om ikke lenge begynner du vel å lengte tilbake til når det var "bare" 11 cm mage... Go' klem

Inger sa...

agolligoliidolli! :p