25. april 2009

Mitt interessante liv i bilder og tekst....

Igår hadde jeg en fiffig opplevelse... Jeg drepte årets første veps.. Så her kan jeg med stolthet presentere liket. Jeg var også oppe på "kiwi min" og henta netthandel-pakke hvor denne fantastiske termosen var et av mine varp...
Og idag har jo ikke vært en mindre spennende dag for Marianne egentlig... for i tillegg til å jobbe store deler av dagen med huset traff jeg på disse endene.. Dere som er lokalkjente ser jo at vi er på kiwi i haspa "eks-eks-kiwi min". Der hadde disse to bestemt seg for å bo i den vannpytten...

Jeg prøvde så godt jeg kunne å forklare dem på andsk at det ikke var mange meterne ned til lågakanten, men mulig jeg ikke var god nok i språket (for den sakens skyld kan det jo hende jeg bare fornærmet dem...)fo flytte seg ville dem ikke... De får jo et problem når all snøen er bort og vannpytten blir det samme, men dem om det..

Ingen kommentarer: