14. februar 2010

Kikki Katta 2


Ja nok en gang skal bloggen fylles opp av denne firbente skapningen som jeg har stor glede av. (Sjøl om jeg for ordens skyld må nevne at den er Maya Therese sin ;)) Noen ganger er det bare best å ligge oppå sofaryggen å ha litt utsikt...


En laaaang gjesp må til... Desverre ikke lang nok til at jeg klarte få et godt bilde... men en dag skal jeg klare det :)


En annen ting vi begge synes er digg er lange formidager i mellom dyner og puter i verdens beste seng :) Da blir det stadig tatt noen bilder og nå tror jeg fotografen har lært leksa si om å ikke ha vinterbleke legger i bakgrunn... kan si det sånn at det er endel bra bilder som måtte kasseres av den grunn fra nettet...


Den grønne krøllete post-it lappen ved siden av Kikki er rett og slett noe av det beste den lille pusen veit... Om jeg vil ha oppmerksomheten hennes er det bare å krølle sammen litt papir og svisj der er hu klar for lek :) Hu er bare såååå søt når hu bærer med seg leikene sine... skal legge ut bilde av det en gang også.. hehe..


Også er jeg jo blitt fryktelig tullete etter at Kikki ble enebarn.... så nå har jeg til og med vært i butikken og kjøpt grass til henne :)

Ingen kommentarer: