9. april 2010

Bøveien musejaktlag :)

Tusen takk, Kikki, for at jeg fikk være med deg på jakt etter leggetid :)

Kikki ville ikke være med meg inn og var veldig opptatt av en eske og jeg tenkte jaja får finne ut av dette da og reiv den opp nok til at hu fikk hue inni...
helt greit, fram til Musa valgte veien ut av esken tvert over begge mine bein... Glad jeg ikke bare hadde slippersene på ja ;)
Kikki brukte øra og viste meg hvor musa var, mens jeg hjalp henne med å stikke inn i busker og kratt så musa måtte komme til syne... så skulle Kikki bare være en sånn sadist-for-siste-gang-katte-greie og var smart nok til å slippe musa ned foran seg rett ved en vannvei gjennom snøhaugen ned i dæla...
Det skjønte musa, men ikke Kikki stakkar så hu flyr fortsatt rundt ute å leiter og mjauer etter den der musa.... Men da mente jeg kanskje det var på tide å gå inn....

skulle vel ikke forundre meg et sekund om hu plutselig står i soveromsdøra og mjauer triumferende fordi hu har fanga en for så å tatt den med seg inn katteluka for å vise meg at hu kan... hehe men håper ikke det da, siden vi ikke setter veldig pris på å få den typen krapyl inn i huset... med det skal Kikki ha, hu gjør det hu bor her for...nemlig å holde mus vekk fra huset :)

Flink er hu!!!

Ingen kommentarer: