31. august 2012

Spøkelse på høylys dag??

Forrige onsdag trudde jeg virkelig jeg hadde tørna gæærn så det holdt... Jeg pusla rundt i huset med litt av hvert og tenkte på alt og ingenting...
Så synes jeg det kom så mange rare lyder fra stua...
Jeg visste at begge kattene var ute og at jeg var aleine hjemme...
Så plutselig var det noe som ramla ned fra en hylle i stua og lurte på om det var noen som prøvde å si meg noe... (jada sånn åndegreier som jeg ikke kan utelukke at finnes...)
Jeg gikk flere ganger til stua for å finne ut av hva det kunne være og jeg prøvde til og med å snakke for å finne ut evt hvem det var som var der...  Og da jeg hadde konkludert med at; JA, jeg er helt snurre sprø hoppa denna plutselig fram fra gardina =>
Trur dere jeg blei letta da eller? Jepsipepsi! :)
Så var det bare å prøve å fange den for å slippe den ut (er vel en av kattene som har dratt den inn på et tidspunkt ja.. dem er morsomme sånn)

Til slutt fikk jeg tak i den og slapp den ut. Den var en smule medtatt og vingeløs, men jeg velger å tro at den klarte seg...  Naivt og godt :))

Ingen kommentarer: