12. april 2013

Som god pusemamma burde jeg jo....

si; Ååååå så flink pus!! Men det er jo ikke bare lett når man samtidig synes synd på den stakkars fuglen da..
Kikki sto for fangsten og mjausa rundt veggene her. Da var det bare å få Arielle ut, siden det da åpenbart var henne dette måltidet var tiltenkt.
 
 
Men stakkars lille Arielle har ikke helt skjønt det, at hvis du leker for mye med en mat som ikke er helt død, flakser den avgårde om den får sjansen.
Og jeg må jo bare si, at når den ustø som en full mann, flaksa bort i skaugen, kom det et lite YES! fra pusemor. Kikki ble fornærma mens Arielle sto helt perpleks og lurte på hva som skjedde...

Men det er mye kos med å være kattemor. Når de ikke drar inn alle mulige skapninger, men koser seg inne med mor ;) <3 p="">
Bare tenk... Du våkner opp og strekker på kroppen, hører et puseknirk og kikker opp i overkøya, hvor denne kosepusen ligger og gleder seg over å se at du er våken :) #hverdagslykke sier jeg bare ;) 

Også var det et par collager til som jeg har hatt på instagrammen min ;) (der heter jeg mousien)
(Mamma her ikke instagram, så jeg må legge ut litt derfra her også ;) )


Nå er det våren og jeg håper jeg får masse inspirasjon til å løper rundt ute og knipse bilder... time will show ;)
Snakkes :)


Ingen kommentarer: