29. juni 2013

Den nye verdensborgeren

Jeg er så heldig at jeg har to familier :) Så jeg har en haug med mennesker som angår meg og berører meg veldig. for 19 dager siden kom det et nytt lite vidunder inn i min utvidede familie. Nemlig Vilde Therese <3 Jeg har allerede fått sitte litt barnevakt og drukner selvfølgelig heeeelt inn i dette hjelpeløse, uskyldige, vakre, søte menneskebarnet :)


-Hvor gammel er du, Vilde? -Ti dager og noe.... ;)


Kikki Katta har oppført seg heeelt merkelig i forhold Vilde.. Jeg var veldig skeptisk da hu først hoppa opp i sofaen ved føttene hennes og oppførte seg veldig "kattete" altså så ut som hu ikke brøy seg eller engang hadde sett at jeg hadde en baby på fanget... (Hu har tidligere hatt litt blanda atferd ifht barn, derfor min skepsis) Så hoppa hu ned og jeg tenkte at det var det... men neida.. plutselig hoppa hu opp på armlene rett bak hode til vilde. Snusa et par ganger og la seg ned som en slags barnevakt.. Veldig morro :)


Igår fikk Tante Maya-Therese og jeg sitte litt barnevakt og tante Maya og Vilde kosa seg veldig sammen ;)))

- Marianne

Ingen kommentarer: