6. november 2014

Ser fram til slit og ork...

For i andre enden av alt det slitet og orket venter et nytt bad :)
Det starter litt allerede i morra. Da skal jeg passe småjentene først alene og så kommer vel de andre folka hjem etterhvert. Blir veldig koselig, men kjenner det er lenge siden jeg har hatt kids på egenhånd..
Tenker det skal gå heeelt fint og at det blir mye kos og fjas.

Så når pappa'n kommer for å hente dem, regner jeg med vi får litt hjelp til å kaste ut badekaret og rive et gammelt varmeskap hvertfall :)) Og for håpentligvis får vi også hjelp til å bære inn alle plater og stæsj som skal inn i det nye badet.
Kan legge inn et Før-bilde idag også kommer det Etter-bilde om nærmere 2 uker tenker jeg :) Regner ikke med jeg tar tid til oppdateringer underveis...
Alle som kjenner mitt forhold til fargen oransje, skjønner også hvorfor det skal bli en sann glede for meg når badet er ferdig oppusset.

Ingen kommentarer: