16. september 2006

Jentegruppetur!

Jepp jeg går jo på den såkalte "Jentegruppa" som kommunen har. Og den 30. aug (mammas bursdag faktisk uten sammenheng forøvrig...) dro vi på en liten utflukt... til Fossesholm.

Der var vi på en utstilling av noen glass-sommerfugler (hvor den som faktisk var inmari fin var en av de få som det sto "privat eie" på..)drakter og sånt, fikk litt pianospill av mr. Fossesholm...
Og ei av jentene prøvde til vår store forlystelse snus for første gang...
Ja misforstå meg rett her....:


Jeg er IKKE en fan av snus, men når noen velger å prøve det for første gang inne i et utstillingslokale må jeg innrømme at jeg klarer å more meg stort over det... (så lenge det ikke er min utstilling... Da hadde jeg muligens tatt det litt annerledes... oki litt snever verden-rundt-marianne-tenkning der...)
(og det er mulig at personalet vi hadde med ikke så helt den samme humoren i det....)

Den der flotte statuen står på utsida lokale der. Og etter mye om og men fikk jeg faktisk et bilde uten at noen "klabba" på'a... hehe..

Ellers så vi jo på dyra og alle pensjonistene og sånt da....

Ingen kommentarer: