22. oktober 2006

Hæpp!!

Kan muligens innrømme at de der dikta kan virke litt depressive...

Men så konkluderte jeg med: Hvorfor skal jeg sitte her å ljuge for de jeg bryr meg om og som bryr seg om meg?
For sannsynligvis villle du ikke sitti her og lest på bloggen min med mindre du bryr deg....

Jeg kom ut fra feriekolonien i går... (som jeg ble innskrevet til 10.10) Det har vært 11 dager med veldige stormer kan vi si... men nå har vi spilt ut litt olje på sjøen og satser på at det blir litt roligere en stund...

Håper dere har det bra og at vi etterhvert snakkes igjen både store og små...

Tilslutt et lite gullkorn fra Tommy:




Var ikke veldig lett å se hva som stod her... Skal oversette:
Bønna: Gå vekk fra huska ellers slår jeg hue ned i magan på deg.
For ei pyse! Ha!

Tommy: Håper jeg ikke er blitt for moden til å gosse meg rått den dagen bønna havner i fengsel

Ingen kommentarer: