22. november 2006

Aloha!!

Dette er da utsikten fra verandaen til Anne og Petter en dag med fint vær... for vi hadde jo faktisk litt av det også... Kunstnerisk med den lave tåkedotten ? Vi var en liten tur i Voss på mandagen for å gå på babysong...
Det var en utfordring å kjøre dit for det snødde ganske bra og brøytebiler virka det som de kanskje ikke hadde for mange av.. Men egentlig var det greit å få den turen med Anne i bilen på mandag,
for når jeg skulle dra på tirsdag kan vi jo ikke si at vær og føremeldinger var veldig positive og jeg var nok litt nervøs, men hvor ille kunne det egentlg bli før det evt. ble kollonne-kjøring..
Før jeg dro leste jeg jo tipsa til vegvesenet hvordan jeg skulle te meg da.... Og min Far hadde faktisk rett i at ved litt ekstreme forhold kan de nekte folk uten kjetting å være med i kollonnen... så der fikk vi den folkens...

Bilde nr to her er da fra turen hjem... når tåka ble på det tetteste konsentrerte jeg meg litt mer om kjøringa enn fotograferinga... hehe like greit det også kanskje...
Dette Siste bilde er fra en av de tre gangene i løpet av turen jeg så gløtt av sola... Alt i alt gikk turen greit... Kom hjem tilslutt.

Jeg er veldig glad for at jeg dro og ikke lot en crappy form stoppe meg... (Ville angra sinnsykt om jeg ikke hadde gjort det hvertfall...)Og ganske stolt over at jeg klarte meg bra!! (vi klarer oss bra Jørgen vi klarer oss bra... (Reklame-sitat))
Ønsker dere en flotters kveld!!

Ingen kommentarer: