19. november 2006

Hæpp igjen!!


Ja, nå er det en uke siden sist jeg skrev... Ikke mye spennende har skjedd under stjernene siden den tid trur jeg... Har vært ganske sliten...
Har besøkt noen venner og det setter jeg veldig pris på da!!! Og det er godt å bli tatt som sånn jeg er sjøl om formen ikke er på topp!!

Hva bilder angår da, så har Anne og Petter blitt enige om at de ikke vil at det skal være bilder av sivert på internett. Og dems ønske skal respeskteres!!
Derfor har jeg tatt ned alle bilde av han på denne bloggen.
Om noen har vært så "smarte" og kopiert dem til seg sjøl fra denne sida ville jeg sette pris på om dere fjerner dem også...
Men jeg forandrer ikke på det som jeg allerede har skrevet, derfor står fortsatt de samme tinga..

Om fler enn Mamma har leita etter de bildene: dere finner dem ikke.. hehe.. Da må dere rett og slett besøke de som har hatt med han å gjøre og bruke gamlemetoden: Fysisk tilstedeværelse og albumkikking. Og er ikke DET koselig så vet ikke jeg...

Bildene idag er fra en tur med jentegruppa som vi var på 8.nov. Med andre ord ikke veldig lenge siden... Og jeg fant ut at jeg som det friluftsmenneske jeg er var dreven på pinnebrødsteiking... hvertfall i forhold til enkelte andre... hehe...Dette er jo da seff ikke min, siden denne er bare svidd på tuppen...

Nok dissing for idag..
Søndag og sola skinner, jeg gikk glipp av alle stjerneskudda i dag morres men det klarer jeg nok å deale med... hehe Så vidt jeg kan tenke meg var det vel ikke veldig mange av dere bloglesere som så det heller...
de fleste bør jo sove på den tida av døgnet...

Nå skal jeg sjekke om jeg vant lotto'n igår... Alltid lov å håpe vettersj.

Ha en god søndag!!!

1 kommentar:

Kristin, sa...

Herren være foran deg - for å vise deg den rette vei!
Herren være ved siden av deg - for å lukke deg i sine armer og beskytte deg!
Herren være bak deg - for å bevare deg for menneskers ondskap!
Herren være under deg - for å fange deg opp når du faller, og redde deg ut av snaren!
Herren være i deg - for å trøste deg når du har det vondt!
Herren være over deg - for å velsigne deg.