22. juni 2008

Bare litt treig...

Som tidligere nevnt i denne bloggen skulle jeg jo få besøk av Ingersoppen min.... Hu kom og det var vanvittig koselig.... Fredagen var vi oppe hos mor og far som dere kan se her... Og vi fikk is til dessert.. Hurra!!

Lørdagen brukte vi stort sett til "kvalitetstid" og til å finne ting vi trengte til utflukten på søndagen... For jeg har fått meg en båt!! nå skal det sies at det er "bare" en gummibåt, men JEG HAR FÅTT BÅT!!! Hurra!! er som en unge på den fronten... "Vant" den på netthandel ved et uhell (ble en liten stund meget stygt hekta... Pass dere!!!!) men det var aldri noe alternativ for meg å bruke de angremulighetene som sikkert finnes.... for jeg digger at JEG HAR BÅT!!!!!!

Her er det da Pappa som får lov til å ro, mens Inger og jeg bare nyter livet om bord....
God sommer til alle, jeg blir å finne på diverse vann når jeg ikke er på Jobb eller borte på ferie....
Og tuuuuuuuusen takk for besøket, Inger!!

2 kommentarer:

Inger sa...

smekre bilder, det må jeg si ;) hihi.
takkiligemåde kjære! båten er kul. har du brukt den noe mer?
og hvordan går det med netthandelen? de har vel mistet deg som kunde?

Unknown sa...

jepp!!! Meg har de mistet som kunde på tross av at jeg har fått både trygd lønn og en etterbetaling denne uka....hehe...