30. juni 2008

En ulykke kommer sjelden alene....


...og jeg nekter å ikke gå på jobb hvertfall... Hehe først borte pga halsbetennelse så borte en dag på grunn av strømmen... Så når jeg nå i dag har skaffa meg en kraftig forstua storetå nå jeg innrømme at jeg var usikker på om jeg skulle grine eller le... For det meste ble det leing... Tro meg jeg skal på jobb torsdag og fredag... Så får det heller gå hardt utover ibux-geleen min... Ellers har jeg hatt en flott helg vil jeg si.... På tross av at lørdagen gikk med til en vanvittig shopperunde... Og tro meg, med mine shoppeteknikker blir det hvertfall å regne som en fullverdig gåtur, for ALLE hyllene skal seff sjekkes...så da blir det endel kilometer... Og langt ifra det jeg sa på fredag om beina mer opp enn ned....Hehe.....en ting til jeg gjorde på lørdag var å øvelseskjøre bil med manuellgir..'kjempeskummelt men greit å ha gjort det i fall det skulle bli veldig nødvendig... Har jo en gang ønsker om å ta lappen for vanlig bil også og gjerne med henger i samme slengen... men det får bli etterhvert... I morra får jeg besøk av Anne, Hurra! Jeg gleder meg masse! Nattinatt og en god uke til alle mine lesere!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det hadde ikke jeg giddi å gjort!! haha!!:D
Sorry det er ikke så "ILLE"ment da..
Saaaaaaakar<33
Hilsen Maya Therese og Anita

Inger sa...

oioi, du altså :O