29. september 2011

Deilige desember øh septemberdager ;)

Det er jo ikke lenge til jul, men fortsatt en stund igjen.. Satt ute på trappa litt igår og da hadde jeg med meg en kaffikopp...



Mulig det er litt tidlig, men den holder så godt på varmen :)



Nammenam ;) hehe Egentlig er jo ikke kaffi så godt, men det lukter VELDIG godt og hvertfall når posen er nyåpna... også har jeg vel blitt en smule avhengig av min ettermiddagskaffi ;)

Idag har jeg en litt slækk start på dagen og tatt litt bilder og sånt.. Deriblant denne fine Robinen som jeg tenkte jeg kunne legge ut til ære for mamma som liker dem ;)



(så nå burde du stoppe å lese herfra, mamma)
Etter jeg hadde tatt det her bildet tok det omtrent 3 minutter før Arielle kom trampene opp kattetrappa i et voldsomt tempo og jeg fikk kasta meg mot vinduet for å stoppe henne om hu hadde med seg noe mer eller mindre dødt (som regel tar Arielle ofte med seg mer levende enn døde dyr, takk) Og i kjeften på henne, sprella Robin.. Siden jeg var såpass rask gvakk Arielle til og glapp tak i Robin så han kom seg heldigvis unna.. :))) (godt for mor å høre, tenker jeg, som garantert har fortsatt lesinga :) )
Så var frk. Arielle inne og furta omtrent i 2 minutter og nå er hu ute på tokt igjen...



Vi har henne på slanker´n for tida, så hu får ikke så mye sheba hu vil... hu må jobbe litt for maten om hu vil ha annet enn tørrfor ;) ;)

- blogging på farten av Marianne via blogpress

Ingen kommentarer: