13. desember 2014

Julegaveønskeliste 2014


Etter sterkt påtrykk fra de rundt meg, setter jeg likegodt årets ønskeliste ut på bloggen og så må de andre 
Som leser denne bloggen, se bort i fra dette utlegget…. Her er det en del urealistiske og noen realistiske ønsker.
Tok vekk traktoren i år, men får jeg en blir jeg seff strålende fornøyd ;))

 


 

  • Rosendahl grand cru høye kaffeglass eller Grand Cru soft latte-glass




  • Menu Termokrus med mariusmønster 



  • Dobbelt Vaffeljern 
  • Halvårs eller årsabbonement på bladet BAKE. Bestilles på tlf: 05041

  • Stekepanne som ikke er en lettvekterpanne, men heller ikke jernpanne om dere skjønner J
    • National støvelstrømper (str 41-45 eller noe sånt..) (felleskjøpet)

 


  • Sokker , tynne med morsomme mønster på ;)) jeg er størrelse 40-41 i sokker ja ;)
  • Hjemmelagde ting fulle av omtanke
  • Asfaltknotter til mine Nordic Walk-staver
  • Tredemølle som tåler en del vekt i fart
  • Koss Iporta pro (headsett MED mikrofon til iphonen min)
  • Isbitmaskin
  • Motorsag OG verneutstyr
  • Eva Solo Gravity 3 liters kjele (svart)
  • Microovn
  • Ipad Air 2, 128 GB, WIFI + Cellular
  • God drill (da jeg har tryna på den andre drillen og den ikke vil drille rett lenger :/ )


  • Pingvinting
  • The North face. Hansker som dette str L



     
  • Servise fra sparkjøp spesielt middagstallerkner av dette serviset… (Ida)
     Ellers blir jeg selvfølgelig glad for alt av pakker, JULEBREV og julekort :))


     GOD JUL ALLE STORE OG SMÅ!! 

Ingen kommentarer: