15. desember 2014

Konsertopplevelse med Krogh'a

Igår var vi en tur i Larvik igjen. Denne gangen for en julekonsert med folk vi liker godt :) Hanne Krogh med tre tenorer, Tunklang vocalenseble og to fantastiske musikere Stein Austrud og Tarjei Nysted.
Jeg må jo si at det å sitte å høre på de to sistnevnte var av mine absolutte høydepunkt igår. Makan til flinke folk.


Ja ikke for det, de andre var absolutt flinke de også, men igår var en dag hvor jeg tydelig var Ekstra mottakelig for musikernes krumspring.

Det å dra på en Hanne Krogh-konsert tenkte jeg for endel år siden at var langt forbi min alder... Og må nok si at jeg også igår fortsatt følte meg ung ;) Men nå har jeg vært på to julekonserter og to eller tre sommerkonserter med denne gjengen og hver gang har det vært en god opplevelse! Hanne sjøl har en tilstedeværelse og godhet ved seg som smitter over på både publikum og gjengen på scenen. En konsert verdt å gå på!!

Ingen kommentarer: