22. mars 2010

Marsbilder :)

Begynner med et bilde av Kikki Katta på vindusshopping-plassen hennes :) Nå er det heldigvis så varmt i været at hu har roa ned den aktiviteten.. Nå springer hu heller ute å fakker fugler..


Maya Therese og Kikki koser seg masse sammen :)


Anita var en uke i Egypt og mens hu var borte fikk jeg hjelp av Mamma og Pappa til å pusse opp rommet hennes... Hu blei glad ja :) (må bare nevne at klokka her er ca halv 2 om natta og de hadde vært på reisefot i 13 timer....)


Her prøvde jeg å ta bilde av at Kikki hadde fanga en mus... Men hu var så våt og ville så gjerne inn at hver gang hu løfta den opp til vinduet, mjaua hu så hu mista den igjen ;) Noe vill i øya er'a likevel her da :)


Kjøpte en leike til henne da jeg var i Sverige sist som er den beste katteleika ever !! Når jeg skal dit neste gang blir det med hjem flere sånne :) Skal prøve å få tatt bilder av henne en gang hu leiker med den... for det er morro... eller kanskje en film, siden jeg har begynt i den bransjen også ;) Men her tar hu seg en hvil i bakken ved siden av den... Søte Kikkipusen vår :)

Ingen kommentarer: