31. juli 2008

Ha det godt!

Selene vinket så fint til oss, og med dette takker jeg for en fin dag i Bergen med Akvariebesøk sammen med Inger og Steinar, en koselig ettermiddag hjemme hos Steinar og Hege-Marie og en avslappende kveld hjemme hos Inger... Ganske festlig; Steinar har jo bodd hjemmefra i ti år nå, og det er første stedet han bor som jeg er på besøk hos han... hrmmmm burde nesten skamme seg, men vi har hvertfall sett hverandre i løpet av disse gangene likevel da... Men nå har jeg bevist at jeg klarer turen helt til Bergen og jeg tenker ikke det er siste gangen nei... sjøl om jeg nok kanskje tross alt vil foretrekke tog på vinterstid... Steinar har jo bil så han kan plukke meg opp i byen... Stor gutt har han blitt... Mann faktisk..

Takk for en fin dag, kjære familie!!

Ingen kommentarer: