14. juli 2008

Reisebrev nr 5


God morgen verden! Da er en ny dag i gang... Jeg har vært oppe en stund og sjekka nettet og sånt... Savner vel litt kommentarer... Hint hint... Måtte på nett før klokka ble 8 jeg vettu for da har jeg ikke før klokka 17 igjen... Interessent tenker jeg;) En annen festlig ting må nevnes nå på morrakvisten... Vi kom jo igår på en søndag, og naboen som klipper plenen her hadde jo fått beskjed om at vi kom... Men siden det var søndag og dette er et prektig sted klipte han ikke igår... men idag ca 7.30 da var det helt greit å begynne...-syntes han.... Tror vel ikke Anita som på det tidspunktet fortsatt sov er helt enig i den vurderinga.... Været er ganske bra og spør noen meg vil jeg si det er helt perfekt for å gjøre den lille byen farsund fullstendig utrygg... Det er også meldt mer sol utover dagen så vi får testa stranda håper jeg... Taster seinere...

Ingen kommentarer: