14. juli 2008

Reisebrev nr 4


Jeg er helt overbevist om at det spøker her. Det knirker og det knaker... Mon tro om jeg får sove i natt. Dette er Anitas utsagn men hysj ikke si det til henne men jeg tror vel heller det er små dyr med fire bein og lang hale her... Kjøleskapet lager også et veldig leven så en skulle tro vi bodde ved en flyplass...og at det er i ferd i med å lette. :) det hjelper jo ikke å ligge med øra oppå kjøleskapet for vi sover nede og INGEN kan få oss til å sove oppe i dette huset... Mon tro om mormor slipper oss hit igjen da anita krever lyset på over alt og strømregningen ikke akkurat blir mindre av vårt besøk.:) for øvrig har vi vært en tur nede ved havnekiosken og sånt... Men noen frøys fordi den ikke hadde på vindtett jakke... Vil ikke røpe hvem av oss men alle mine venner vet jo hvor fornuftig JEG er...nå skal vi PRØVE å sove her... Nattinatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vart skræmt, ja!
Skikkelig skræmt!

Hemmelig beundrer....