14. juli 2008

Reisebrev nr 6


Ja da har vi skreppene vært i Farsund... Noen ting er som de alltid har vært mens andre ting savnet jeg stort... Hvor ble det f.eks av den kristne bok/musikkbutikken?. :) Nå har vi fått spist en matbit og klar for nye utfordringer og sjøl om pappaen min ville protestere vilt på at begrepet aktiv ferie brukes om denne ferien, fordi jeg akter å kjøre både til fyret og ut på moloen, kan jeg bruke det likevel... Vi gikk jo tross alt hele byen i stad, vi skal gå til toppen av fyret og vi skal gå på stranda og siste delen av moloen... Og det er ikke verst til å være meg synes jeg.... Været viser seg fortsatt ikke fra sin beste side men det er hverken kaldt eller veldig vått... Vi har forresten kjøpt oss fine jakker idag så vi klarer oss uansett... Hirr Hirr.. .

Ingen kommentarer: